
Két Marketing Diamond díjat nyert a Csokonai Színház
Ismét Marketing Diamond díjakkal ismerte el a Csokonai Színházat a Magyar Marketing Szövetség. A tavaly augusztusban megnyitott Csokonai Fórum márkaépítését, illetve a társulat új épületbe történő költözését megörökítő “Így...
A színészek művészi fotóival népszerűsíti új bemutatóit a Nemzeti Színház
Köztéri plakátokon, online és a print hirdetési felületeken egységes arculatú, művészi anyagokkal jelentkezik október 1-jétől a Nemzeti Színház

POSZT – A legkreatívabb színházakat díjazta a Magyar Teátrumi Társaság
Színházat vegyenek! címmel negyedik alkalommal rendezte meg a Magyar Teátrumi Társaság a Pécsi Országos Színházi Találkozó (POSZT) nyitónapján színházmarketing szakmai konferenciáját, amelyet követően díjakat is átadtak.

“Mindenki hírt tud adni magáról”
Szabó Lászlót színházmarketingről és a Színházat vegyenek! pályázatról kérdeztük.