Színházat vegyenek! címmel konferenciát rendeznek a színházi marketing és kommunikáció innovatív megközelítéseiről


A Magyar Teátrumi Társaság november 18-án és 19-én rendezi meg hetedik alkalommal a Színházat vegyenek! című konferenciát, amely a magyarországi és határon túli magyar színházak vezetőinek és kommunikációs szakembereinek biztosít találkozási platformot.

A konferencia célja, hogy a színházi marketing legfrissebb trendjeit és kreatív megoldásait mutassa be, modern megközelítést kínálva a kulturális intézmények számára – olvasható a szevezők MTI-hez csütörtökön eljuttatott közleményében.

Az Uránia Nemzeti Filmszínházban zajló kétnapos esemény plenáris előadásokat, kerekasztal-beszélgetéseket és workshopokat kínál a résztvevőknek. Az első nap fókuszában a márkaépítés és célközönség-elemzés áll, míg a második napon a kreatív tartalomfejlesztés és fenntarthatóság kerül előtérbe.

A konferencián hazai szakemberek osztják meg tudásukat, gyakorlati példákon keresztül mutatva be a színházi közönség elérésének új eszközeit.

A közleményben kiemelik, hogy a rendezvény színházi és kulturális vezetők, kommunikációs szakemberek, valamint a sajtó képviselői számára egyedülálló lehetőséget kínál a színházi marketing jövőjének közös megformálására. A konferencián a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.